Some friends, you left me hanging..

..in a room with a noose and a chair. Så börjar "If You Think This Song Is About You It Probably Is" av D.R.U.G.S. Bra skit!

Söndag tänkte jag skriva lite om nu, för det blir ett rätt så kort inlägg det också. Vaknade vid 11 och snackade med föräldrarna hemma i Ö-vik ett tag via Skype. De kommer ju snart hit, har nog glömt att nämna det!
6-9 Juli tar de med brorsan min hit och sen ska vi chilla på hotellet på Times Square och leka turister en massa. Att de sedan drar vidare till Fort Lauderdale i Florida ska vi inte prata om eftersom min värdfamilj var jävlig och såg till att jag inte kunde åka. Kul.

Träffade Cecilie vid t-banan vid 3, käkade på Chipotle, trots att jag hatar stället ibland, och sedan drog vi mest runt. Träffade Victoria och Jenni i Madison Square Park senare på kvällen och köade typ 45 minuter till Shake Shackt - ökänt ställe! Ska ha bästa burgarna i NY. Synd att man var rätt så mätt, ingen burgare här inte!


Nån park downtown


Hallonkräm från Sockerbit!! ♥                                             Soho


Shake Shackt

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jag undrade bara vilken organisation valde du att åka med som aupair? :D jag funderar själv på att åka men tänkte kolla läget om alla först :D Vore jättesnällt om du orkade svara :D



ha det bra! :D



/ Malin

2011-06-23 @ 15:27:19

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0