Svar till Sabina

Fick en fråga från Sabina som jag tänkte att jag kanske skulle orka svara på!

Heej! Snygga bilder! (som alltid) Tänkte fråga om det är många au pairer som bor i NYC, och inte utanför? Som du brukar umgås med, och om de har några bloggar som man kan kika in på?

Tack på förhand och tack för en bra blogg!

Först, tackar så mycket! Kul att höra att bloggen och framförallt bilderna är uppskattade! Jag försöker, inte så jättemycket, men jag gör det iallafal!

Vad jag fattat så är vi en hög här i NYC fast just i delstaten New York chansar jag på att de flesta bor i Scarsdale eller ute på Long Island.
Just nu känner jag tre au-pairer som bor på Manhattan, 7-8 stycken här i Queens och nån i Brooklyn. Sen är de flesta på LI eller Scarsdale som sagt.

De jag umgås med mest är, som ni kanske fattat då de medverkar på de flesta bilderna jag laddar upp, Jenni, Victoria och Cecilie. Sen finns de ju dem som man känner men inte umgås med lika ofta.

Jenni har en blogg, tyvärr är den skriven på Finska *hostJennihost* men googletranslate finns ju alltid. Hennes är → här
Sen har vi Victorias blogg, uppdaterar inte så jätteofta men hon skriver bra! Hittas → här

Annars är folk rätt så dåliga på att blogga tror jag. Cecilie har ingen. Sååå.. Yea.

Hoppas jag svarade bra, annars få ni skälla på mig!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack så mycket för svaret! :D

2011-06-18 @ 17:51:18
URL: http://sabolina.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0