Svar på fråga, jag är snäll!



Denna fråga damn just ner bland mina kommentarer, kanske skulle svara på den dårå!

Lite svår fråga. Beror väl lite på familjens moral när det kommer till nedladdning. Jag vet att många, däribland morsan min, tror att man kommer hamna i fängelse på direkten om man tankar ner ett album. Hehe. Kuligt.

Nejmen, jag älskar att köpa CD's och eftersom det är billigare här så köper man väl en och annan. Jag gillar att ha hårdvaran!! Har ju också en iPod så (det oerhört jäkliga) iTunes får väl lite pengar då & då.

*Nu viskar jag så ni vet det* Jag laddar ner album ibland, gillar jag det tillräckligt så köper jag den dock med 80% säkerhet.

Min värdfamilj bryr sig väl inte så mycket i vad jag gör, kollar jag på film på datorn (nedladdad film...) så kommenterar de inte på det, undrar bara vad jag kollar på o.s.v.

Försök få nån sorts uppfattning om vad familjen anser om nedladdning, sen äre bara att köra på. Eller köpa på, CD's ftw!

Kommentarer
Postat av: K*

jag laddar ner hejvilt XD min värdmamma har som till och med bett mig att hjälpa henne och visa hur man gör :P

2011-03-01 @ 16:47:47
URL: http://quitesimple.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0