En hel arbetsvecka i ett inlägg

Jag har ju som varit lite pre-occupied med mina Bamboozle inlägg och förlegade veckan som gått! Ska ta den i ståstora drag här med bilder inkluderade.

Måndag:

Sov mitt på dan. Oproduktivt men höll på att dö! Gå upp 6:25 efter en helg full av upplevelser? Nä. Det gick och jag var vaken hela tiden tills jag däckade på min säng hemma och sov ett par timmar. Ospännande.

Tisdag:

Käkade lunch med Victoria på Union Square! Blev Taco Bell för vi kände oss nyttiga. Victoria är besatt av Union Square, särskilt besatt i en snubbe som hänger där. Rätt kul faktiskt! Visade henne också reservoaren när jag hämtade J från skolan. Lillsnubben blir alltid så superblyg när han träffar nytt folk, säger inte ett knäpp och undviker ögonkontakt! Helt annan pöjk. När Victoria gick ifrån oss blev han såklart tjajjerkvarn igen. "Victoria's nice" gladde han mig med. Jag håller med honom.


Sett av mig och J i Central Park. Råsa hundar? STACKARS!

Onsdag:

Är inte alls säker på vad jag gjorde i Onsdags. Hemma och städade lite troligtvis! Gitarren har inte fått vila senaste dagarna. Inte mina fingertoppar heller, aouch! En sak minns jag från Onsdag iallafall. Hitta-toalett-äventyret. J kom på att han behövde tvärgå på toa när vi var i t-banan på väg hem. Kunde inte hålla sig till stationen vi kliver av, som har toalett, så vi fick gå av på Queens Plaza, gå tre kvarter (MINST!!) och sen höll det på att bli krisläge då en anställd på ett burgarhak städade toan med låst dörr och inte visste att en sexåring höll på att dö av kissnödighet. 
Vi klarade oss iallafall. Tur det!


It's taking over the world...

Torsdag:

Denna dag var rätt najs, satt i solen i Central Park och löste sudoku's till nio då Jenni mötte upp med mig och vi gick och köpte frukost på nått Duane Reade. Promenerade in i Central Park efter att ha tattat en sked åt Jenni från Starbucks och satt i parken strax ovanför the Great Lawn och käkade, pratade och skrev på marken med pinnar. Moget som bara den! Obama var i stan så vi bestämde oss för att INTE åka till Ground Zero eftersom chancen att det skulle vara totalkaos där var riktigt stor. När vi skiljdes åt åkte jag till Soho och köpte nya Converse!! Första paret köpt iår. Tredje i USA. (Älskade outlets'en i Florida! Köpte två par -08) De passade skitbra när jag provade dem inne i affären meeen de var såklart för små när jag testade dem igen hemma. Fan.
Kan bero på att jag tog med fel låda till kassan, en amerikansk 4 passar inte helt enkelt!


Panorama med Central Park och Jenni - aina mukava!


(klicka på bilderna för att se dem i större format)


Jenni och blombladstäckta marken i Central Park


(klicka på bilderna för att se dem i större format)



Fredag:

KAN MAN SLUTA NYSA OCH SNORA ELLER?! Cp medicinen här hjälpter typ hälften av tiden, riktigt irriterande! Hursomhelst, åkte tillbaka till Queens efter att ha släppt av J på skolan, postade ett brev, använde upp 10000 näsdukar, hittade kvittot till mina Converse, for till Manhattan och mötte upp med Victoria på Union Square (igen), åkte till Soho för att byta skorna, bytte skorna, gick och käkade golunch och skiljdes sedan åt eftersom jag fick typ.. kuta för att inte bli sen till J's upphämtning från skolan. Gick bara bra, tacka vet jag expresståg i tunnelbanan!


Älskade, älskade skor! Vanliga, svarta lowtops är åh-så snygga!

Det var veckan i kort och bilder. Haha. Fattar ni. Heh.
Imorrn ska det kanske bli bio med Cecilie och eventuellt Victoria. Om vi hittar en bra tid. Planen är att se Fast Five men alltså.. jag vill inte se den? Jag vill se Thor!! Får väl göra nån sorts uppoffring antar jag.
See ya laterz!





Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0