Jag. Hatar. Jazz.

Är det nån sorts musikstil jag inte TÅL så är det jazz. Ingenting är strukturerat, jag får lite småpanik över galna trumpeter och dåligt spelade pianon.

Thing is.. mitt äldsta värdbarn älskar jazz och lyssnar på det medans hon gör läxorna efter skolan. Då jag oftast sitter och ex. spelar spel med J. Vill bara kasta datorn i golvet, vill INTE höra på äckeljazzen!

Nu har jag fått utlopp för min ilska mot jazz. Känns lite bättre.

Jazz är värst. Tvåa kommer dansband. Och sen fylls listan med r&b, rap, tuggummipop, gospel, house och sånt.

Lite på gränsen ligger drum&base. Pendulum är bra men sen finns definitivt en massa. MASSA. tveksamma fall.


På tal om musik. Spotify är elakt. Och tror det är nått fel också. 10 timmars gratis lyssnande är man begränsad till nu tydligen, och det har jag lätt lyssnat upp redan! Nyss stod det att jag hade 12 minuter kvar och nu har jag plötsligt 2 timmar och 25 minuter? Skumt!

Kommentarer
Postat av: karin

duuu jag blev liiiite mer bitter, jag hade 9½ timme, precis. Och när jag loggari n nästa gång har jag 9 timmar!! BITTER

2011-05-14 @ 17:19:10
URL: http://quitesimple.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0