Skijöldpadda. -or. Skijöldpaddor. Och nytt namn igen.

Två dagar i rad nu har jag och J sett sköldpaddor i reservoaren när vi gått genom Central Park över till West Side!
Jag VET att det finns en s.k. turtle pond men blev ändå förvånad när de små sköldisarna simmade runt i den stora reservoaren! Är de nåns förlorade husdjur? Kanske de kommer bli muterade av gifterna i NYC? Ninja Turtles - wohoo!

Hoppas inte, de såg så glada och simmiga ut där de plaskade runt. Sådeså.

Inget har hänt riktigt under Måndag och Tisdag, vilket jag tycker typ.. justifies bristen på intressanta inlägg. Har lyssnat en massa på Neon Trees och funderar på att köpa biljett till deras spelning med Panic! At The Disco och Black Cards som ska vara 1'a September i Central Park. De är ju braaa! Kansk inte Black Cards så mycket, men hallååå - Pete Wentz!

Ska käka frukost imorrn i Battery Park med Jenni och Victoria, vädret ska vara strålande och jag lär väl snora och ha mig som värsta influensaoffret. 

Måste köpa en massa nya mediciner också. En bekant som är färdigutbildad apotekare (snart typ nått sånt) läste om mina problem på facebook och tipsade om lite grejer som ska vara bra skit! Skramlar ihop pengar just nu, får se när jag går på en shoppingspree på nån drugstore. (Jag har pengar men hallå, vill inte röra sparpengarna, har ett par hundra $$$ som inte ska taffsas på!)


Nu får väl Starbucks ge sig?!
(VBF = Vanilla Bean Frappuccino)


En av sköldpaddorna vi såg ihår! Kolla svansen, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga upp bilder på dina tatueringar? :D de verkar coola!

2011-05-12 @ 14:31:44

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0