Svar på ett par frågor jag fått

Ibland kommer det kommentarer in på bloggen som jag helt enkelt glömmer svara på så jag gör det i ett samlat inlägg nu.

Får frågan "åkte du med en förmedling till England?" då och då.
Svaret är NEJ. Det gjorde jag inte. Något man ångrar lite i efterhand eftersom man blev väldigt underbetald. Rekommenderar alla som funderar på att dra som au-pair till England att gå via en förmedling, mycket säkrare då det finns en hel del fake-familjer på ex. aupair-word.net som bara vill åt pengar.

Kommentar från Linda här då!
Har du fortfarande någon kontakt med dom? Vet du liksom om dom har någon ny au pair eller så?
Och sa au pairen dom hade innan något om att de inte var så bra som familj eller så? kanske är en tid som är förbi i ditt liv nu och så, men jag är bara nyfiken ;)
Jag har ingen superkontakt med dem alls. Gillar min f.d. värdmammas status på facebook lite då och då och grattar på födelsedag och sånt. Inga heart-to-heart-konversationer. De har iallafall en ny au-pair, en kille från.. typ Tjeckien eller så. "He's a lot of work" är enda jag hört om honom. Hoppas han slipper bulldogens dåliga toavanor.
Au-pairen som var innan var jäkligt svår att få tag på! Skrev till henne på facebook men fick knappt svar. Inte säker på att jag åkt till just den familjen om hon svarat och berättat precis hur familjen hade det!

Anonym skrev: kan du lägga upp bilder på dina tatueringar? :D de verkar coola!
Haha, klart jag kan! Måste skaffa flera också..


klicka på bilderna för att se dem i större format


Sådär kanskeee.. Tackar och bockar för kommentarer men insåg här att det faktiskt inte var så mycket frågot. Aja, gonatt.

Kommentarer
Postat av: nora

så.himla.snygga.tatueringar!!

2011-05-14 @ 00:00:47
URL: http://saveginnyweasley.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0