All I want for X-mas is like.. boxes wrapped up in wrapper. With bows.



Thomas, en av pappas vänner/f.d arbetskamrat till mig (antar jag) är i New York i veckan och jag träffade honom samt hans fru och deras vänner igår och fick ta emot en kasse med finsaker som föräldrarna mina skickade med dem!
4 påsar med Djungelvrål - GILLA! 
Julklappar - GILLA. Men jag får inte öppna dem än..
Kort - GILLA! Snyggaste småvovvarna på kortet också
Kuvert - GILLA! Mormor & morfar slog t.o.m in det från dem så fint!

Att nämna är väl också att jag spenderade ett par timmar med Thomas och Co. i Manhattan. Käkade frukost på deras hotell, kollade lite på paraden och promenerade 10000 kvarter ner till Chinatown där jag fick lämna dem för att åka hem och käka kalkonmiddagen. Trevligt var det iallafall!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0