BRIIING MEEE TOO LIIIIIFEEEE~

Jag har en massa att ta igen och skriva, Fredag Lördag Söndag och idag måste det skrivas om!
Men just nu orkar jag inte. Jag gör det imorgon.

För ikväll skulle jag väl jobbat till 7 och sen haft 1½ timmes uppehåll och sedan jobbat 8:30-10:00. Istället fick jag dra från huset vid 6 och ta t-banan till TriBeCa för att...
SE EVANESCENCE! Åh herregu.. En polare här jobbar för en internetradiokanal's blogg (lol långt ord) och går på konserter typ 25 timmar om dagen. Ibland får han en extra biljett och idag när han facebookade "Har en biljett till Evanescence ikväll över" (på engelska såklart..) så nappade jag som fan!

Det var en hemlig spelning arrangerad av iHeart Radio och man kunde bara vinna biljetter för att få se dem, inga var till salu! Tror vi var kanske 200 pers i rummet max och allt sändes live via web-tv från radiokanalens hemsida.

Så läckert! Amy Lee, sångerskan i bandet, har världens mest fantastiska röst och är min oslagbara favorit bland kvinnliga sångerskor och åh.. tror nog famlijen hemma i Sverige hört mig försöka sjunga med i hennes superhöga toner ett par för många gånger i tonåren.

Så det gjorde jag idag. Jag gick på konsert. Gratis. Och uppfyllde en tonårsdröm. Mer updates kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0