If you let me I could, I'd show you how to build your fences..

Rubrik från Paramore's låt Fences

Igår, Söndag, vare tydligen omställning till vintertid här. Var vaken när det slog om, datorn sa PING och sen var klockan ett igen! Vi är lite efter här alltså.. Men nu är det iallafall ljust ute när jag kliver upp 6 på vardagarna.

Käkade lunch med Jenni på Lenny's i Rockefeller Center. Var som Subway fast med fler alternativ och nog fan var det godare trots att min buffalo chicken var jävligt spicy! 
Vi satt där nere ett tag, mumsade på mackor och pratade skit. Hon blev dock tvungen att dra hem och jobba så jag blev lämnad med ett gratis WiFi. Hehe. Blev ett kort Skype-samtal med familjen i Sverige innan jag försökte komma på vafan jag skulle göra med resten av dagen.

Tog t-banan ner till South Ferry och kollade på solnedgången. Gjorde lite ont så fint det var! Har så svårt att ens tänka tanken att jag måste lämna New York om två månader. Det finns inte med in mina tankeplaner! Ö-viks hamn har INGENTING på utsikten från Battery Park. Ö-vik har inget alls på New York. Inte en minsta chans. Hur ska jag klara mig utan storstan?!

Mama och papa ville ha fler bilder så jag tog en hög. Med samma motiv. 70 bilder på solnedgången. Ni får ett par.


Isrinken vid Rockefeller










Nnnnh.. 2 månader kvar i New York. Vill inte.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0