It happened oonce agaiiin~

Jag gillar vekligen att göra rubriker som slutar med en liten: ~

Men igår var en jävligt nice dag!

Köade utanför Culture Fix på Lower East Side från 9:30 på morgonen tills 18:00 då de släppte in oss. 
Hade jäkligt kul med alla andra som köade, spelade gitarr på gatan, pratade med en snubbe som gett Lady Gaga en ring och som gör målningar av sitt eget blod och blev även bortkörda från trotoaren vi satt på av Polisen.

Träffade Eva och Efva, Svenska kändisparet där, när vi satt och väntade utanför Culture Fix också. Vad är oddsen att man stöter på Svenska kändisar på en liten gata i Manhattan? De var väldigt glada och tog kort på oss trotoarsittare!

Men huvudsaken, huvudakten kanske jag borde säga, igår var faktumet att jag fick se och träffa Craig Owens igen! Orsaken till att jag köade från så tidigt på dagen var att endast de 80 första på plats fick komma in. Och jag var andra personen in så nog fan gick det!

Craig körde ett solo-performance med akustisk gitarr och det var så bra! Hela alltet live-streamades via Glamour Kills hemsida och finns på youtube och överallt nu. Jag är med i videon - haha!

Han körde en cover på Justin Bieber's Mistletoe, uscha, till att börja med och fortsatte med låtar från sina olika tidigare band och solo-projekt. Jag fick hans handskrivna Mistletoe-papper och sedan, när vi hade ett litet meet-&-greet, så ritade/skrev han upp en tatuering till mig som kanske kommer sitta någonstans på mig till veckan. 

Allt som allt, cool dag.


Jag och Craig Owens (igen!)

Kommentarer
Postat av: EmJo

gud vad söt du är :) hur är det att arbete som au-pair?? jag åker till holland den 14 alldeles själv.livrädd

2011-11-28 @ 13:24:21
URL: http://emjo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0