Soccer for suckers

Spelade fotboll två timmar idag med J medans E hade match.
Lär ångra detta imorgon. Det gör redan ont.

Har också insett hur mycket jag HATAR tränare och sättet de angagerar sig FÖR MYCKET! Vissa vet inte vart gränsen för Vänskaplig Fotbollsmatch och WORLD FUCKING CHAMPION SHIP GAME THAT COULD RUIN THE WORLD IF PLAYED WRONG går.

"What the fuck are you doing Anna? You're on the fucking wrong side of the field, run faster or you're off the team!!!"
"Okay, YOU. HEY YOU! Get off the field, worthless playing"
"I know you won and all, and I'm proud of you, but what the FUCK do we have to do to make Amanda run?!"


Så låter det på matcherna. De som spelar är 12-13. Seriöst, TAGGA NER OCH LIGG ELLER NÅTT!

Gah. Hatar lagsporter. Så är det bara. Jag klarar inte av medspelare, tränare och framförallt inte träningar. Jag vill hålla på med en sport för att det är kul, inte för att få bli plågad, skriken på och dödstrött på träningar.
Jag gillar hästar. Så är det bara. Det är du och hästen och du är boss. Det blir aldrig monotont och det värsta som kan hända är väl att hästkraken kastar av dig.

But you get up again and you try again and if that isn't enought just keep trying.

Nu vet jag inte vad jag ska göra med mig själv. Lyssna på lite mer Foxy Shazam kanske.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0