Welcome to the real world now..

Rubriken ska väl syfta på All American Reject's låt Real World.

Jag har iallafall ett litet announcement att göra!

Jag fick mina flygtider tillbaka till Sverige igår. Och idag bokade jag om biljetten. Är nu $425 fattigare, usch, men nog fan blir det värt det!

Lisa kom med ett erbjudande igår som jag hade svårt att tacka nej till:
"Vi har plats för en till i bilen för våran Road Trip i Cali - skaru med?" MEN JA TACK!

Mitt hemresedatum var egentligen 12 Januari, men deras roadtrip skulle köra igång i San Fransisco den 10'de så jag fick helt enkelt boka om skiten!
Fyllde i en "byta-flyg"-blankett på Cultural Care's hemsida och fick imorse ett mail med vad det skulle kosta att boka om flyget och byta flygplats dessutom! $425 gick det alltså på, dryga 3000kr. Det kändes väl lite i hjärtat men en chans som denna kommer bara en gång!

Så i Januari kommer vi då, i vår hyrbil, besöka San Fransisco, Los Angeles, Grand Canyon, Las Vegas och San Diego eller Santa Barbara. Fattar ni hur läckert det kommer bli?! Flyger till Sverige från LAX (haha på den flygplats förkortningen) och sen är jag väl tillbaka då.
När exakt jag kommer hem får ni väl se, men Januari blir det iallafall!

Det var den uppdateringen. Jag hatar Måndagar och fick god middag idag. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Missa inte San Diego, världens finaste stränder!! La jolla är ett hett tips! :)

2011-11-22 @ 18:16:23
URL: http://aupairerna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0