Well I'm not a vampire but I feel like oooone~

Rubrik från Falling In Reverse's låt I'm Not A Vampire

Och kort sagt så har det med min Halloween utstyrsel att göra! OH BAM BLEW MY COVER! Yes, efter många om och men och funderingar och e-bay besök har jag satsat på den klassiska vampyren.

Dock inte med sånadära hopplösa vampyrtänder som man hade som barn. Icke. Bara tragiskt. Här är det ju bara det bästa och flashigaste som gäller!
$21 gick mina löständer på (gammtanten Ida behöver löständer, tänka sig), och de är tragiskt bra! Roligt nog passade de exakt i färg, lite smågulnade från kaffe sådära.
De sitter just nu som fastgjutna i käften på mig! Smarta saker, man får med en plastmassa som man värmer upp i varmt vatten och sedan skuplterar in i löständerna och geggar fast på sina egna tänder för en EXAKT passform. Kan tillägga att det är svårt att få till dendär passformen, satt igår ett tag samt 1½ timme idag för att få till dem.

Kan tydligen göra allt (no dirty minds..) utom att äta och dricka varma drycker med dem! Nu saknas bara lite fejkblod samt ett skärp (whatever) så är jag nog klar för blodsugandet!

Idag är det förresten svinkallt ute. Nästan frysgrader! Dock lyser solen och det käns mer som höst än midvinter. Inne är det kallt som fan dock, värdpappan min vill inte slå på värmen än för han är en snål jävel.  

Igår snöade det i Boston och enligt vissa väderkanaler ska det snöa här i New York imorgon. Meh, inge kul! Regnar det bara är det inte heller så kul. Vet inte vad jag skulle föredra, blött överallt eller kaos p.g.a 1 cm snö.

Kalla kramar från mig, skicka filtar.

Kommentarer
Postat av: Salome Modig

Ååh, Vill se, vill se, vill se! Lägg ut bilder på fb sen!

2011-10-28 @ 22:33:40

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0