You can hear the pitter patter on the rooftops

Rubrik från Isles And Glaciers låt Umbrellas & Elephants

Kablam. Här äre inte precis party varje dag och just nu äre det lite långtråkigt.
Onsdag var väl kul. Kaffe och frukost med Maria och sedan ut på jakt efter Halloween-kostymer. Hittade inget men fick garva åt helt störda outfits och peruker. Lulz.

När Maria dragit för att jobba satte jag mig på ett Starbucks för att göra av med tid innan barna skulle hämtas. Tror jag hann sitta 5 minuter innan jag fick ett sms av Victoria yay! Hon sa åt mig att komma till DSW så det gjorde jag. Spenderade timmarna med att prova jackor, prata och skratta åt jackor. Hours well spent! Skitbra skit.

Sen hände det inte så mycket mer som inte inkluderade jobb. 

Idag - jobb igen såklart. Duh. Var hemma från Manhattan vid 9:30 och skulle ta en powernap för jag höll på dö. Vaknade igen vid 12:30 och hade sovit igenom mitt ihålliga alarm. Bravo Ida. Var skönt iallafall, gillar att sova.
Sen blev det jobbjobbjobb och jag jobbar just nu. Samtidigt som jag svär åt den långsamma nedladdningen av nya programvaran till iPoden.

Bilder yay.


Glasögonorm                                             Kille fick lyfta envis vovve


Jersey Shore-peruk någon..?                                 Victoria försvann i jackan!


Paraply i duschen när jag och J var på playdate..




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0