And the moment that she left the room, the album started skipping

Rubrik från Chiodos låt I Didn't Say I Was Powerful, I Said I Was A Wizard - pure awesomeness.

Jobbade 10 timmar idag. Ouchie! Ungarna är fortfarande rätt så lame och vill just inte göra något. Blev pussel och 2 timmar i lekparken som jag typ släpade ut dem till. Blev tårar i J's ögon när han lyckades slänga iväg en av hans 10000 studsbollar dock - ååh smärta.

Imorgon lär jag inte äta så mycket. För det är konsert på gång. Vilket betyder nervös Ida som inte kan äta för magen drar ihop sig som om jag hade scenskräck. Jag är skum och jag erkänner det.

Panic! At The Disco ska iallafall bli kul att se, har lyssnat på dem av och till sedan jag var 16 (av när de släppte Pretty. Odd. - det albumet var lite fail..), och det är synd att de dumpat halva bandet - men faan vad jag ska sjunga med!

Black Cards
är väl inte speciellt bra. Sångerskan är typ.. eek. MEN när Pete Wentz himself spelar bas så måste det ses. Han ägde scenen på Bamboozle och det ska bli kul att se vad han kommer hålla på med imorgon!

Neon Trees blir det ett kärt återförenande med! Sist jag såg dem hade jag väl hört en låt men denna gång har jag haft albumet på repeat ett antal gånger och nu jäklar ska det sjungas med! KLAD!

Så ja. Central Park's Summerstage är konsertarenan denna gång. Biljett ligger på min byrå och OJ nu har jag fjärilar i magen och DÄR kommer min ofrivilliga hungersstrejk in!

HAHA... Ojoj... Men vi ses typ på Fredag igen bloggeeeeen puss och kraaaaaaam fjortiiiis~







Hittade ingen musikvideo med Black Cards. Håll till godo.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0