Oh well whatever never mind..

På Lördag är det 20 år sedan Nirvana's album Nevermind släpptes. Så.. Fett.

Idag var en smärtsam, jobbig, jobbande och trött dag.
Varje dag denna vecka har jag kommit på mig med att vara uppe för länge, sova mindre än 6 timmar under natten, komma hem från att ha släppt av J på skolan och sova 1½-2 timmar till. Idag blev det bara den första delen - sova 6 timmar och sedan jobba!

Hade bestämt med Jenni att komma igång med vår läxa inför helg-kursen på LIU som vi ska ta nästa helg, så vi tog varsitt bord inne på Starbucks på 86'th & Columbus vid nio på morgonen och satt där tills ett nån gång. Ouch. Svårt att fokusera när man är trött som ett as, har ont i huvudet, inte har nog mycket kaffe och det är mycket på gång inne på Starbucks på samma gång!!

Skrev 1½ av de 2 sidorna som behövs för att då lämna in läxan, och började på 'intervjun' som är min läxa till min andra helg-kurs i November! Och detta tog alltså nästan fyra timmar. Dock är det mycket research då man såklart inte visste exakt vilka delstater som är ungefär lika stora till ytan som Sverige o.s.v. Blev mycket Wikipedia.

Käkade lunch på en diner på andra sidan gatan och fick fan krispigaste fish n' chipsen jag nånsin ätit! Min gom gör fortfarande ont. Booh.

Imorrn blir det jobb jobb jobb och sen ut nånstans på kvällen med någon. Minns inte. Blir bra det!


Förresten så luktar alla mina kläder (som hänger i min garderob i familjens jävla VARDAGSRUM - grrr) förjävligt äckligt! Först och främst för att grannarna vägg i vägg röker inomhus och lukten kommer igenom väggen och in i mina kläder, och sen också för att efter den lilla översvämningen i källaren så luktar den mysiga heltäckningsmattan (fyfan för sånna) APJÄVLASKIT! Drog på mig ett par jeans imorse och ville bara spy av lukten, blir till att hänga ut allt och vädra när vädret är på bättre humör. Jag blev iallafall på sämre humör.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0