Saturday - Fall Out Boy

Rubriken passar för jag tänkte skriva om Lördagen. Heh.

Sov rätt så länge och skulle väl träffa Linda i Manhattan vid 2 nån gång tror jag det var. Kommer dock till Manhattan vid 4 och försöker desperat får tag på Linda, som var på Forever 21 och hade NOLL mottagning. Tog en timme innan jag fick tag på na och sen 30min på det innan vi sågs nere i SoHo! Hon hade med sig Linnea, au-pair på Manhattan, och vi gick på väsk-jakt. Linda lyckades köpa nån väska av ett märke jag inte kommer ihåg för $35. Så jävla komisk situation i den lilla Chinatown-butiken men hon verkade nöjd!

Gick till Christopher St. efter väskköpet och kikade in på Sockerbit!! Inköptes lite godis, bland annat "Romerska Bögar". Eh. Ja.

Gick hem till Linda efter det, hon hade en Skype-date och Linnea hade en riktig date på G. Jag skulle hänga hos Linda ett tag medans hon skypade, vilket hon lyckades göra i 3 timmar! Hahaha! Rekooooord! Jag hade dock inte tråkigt, värdfamiljen hennes hade ett piano som jag plinkade lös på! Var ett tag sen man spelade men det satt fortfarande lite sådär, rostig men med google så kommer man tillbaka snabbt!

Vi hamnade på en bar uptown på kvällen och resten är historia. (Jo, jag minns allt, duuuh, men I don't care to share! ;D ) 


Väntade på Linda i Chinatown och.. ja.. Chinatown.


Min godispåse blev notpapper. Eller ackord-papper iallafall.




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0