There's no telling what tomorrow brings

Rubrik från D.R.U.G.S låt I'm Here To Take The Sky

Hade skrivit ett inlägg igårkväll som tydligen inte ville läggas upp. Blogg.se har just kommit ut med en my iPone/iPod/iPad app så jag tänkte inviga den och blogga från den. Gick alltså INTE. Får invänta uppdatering så buggjävlarna försvinner.

Skrev iallafall att jag, Linda och Linnea hade picnic i Battery Park igår. Eller picnic, blev mest träffas, prata och mumsa på vad vi nu hade med oss.

Tragiskt nog lyckades jag bli solbränd. Var oerhört varmt, 25-26c iallafall, och man satt där i t-shirt och shorts. Det var dock disigt nere vid vattnet och jag tänkte helt enkelt inte på att solen inte gillar mig. Brände vänsteraxeln rätt så bra, vänsterarmen lite lätt och vänster lår litegranna bara. Men aldeles för mycket. Kuligt.

Idag hängde jag med Maria när jag inte jobbade! Vi började med att Maria sov när hon skulle träffa mig så jag fick sitta på Starbucks och tjuvlyssna på ett par Irländares obegripliga Engelska innan Maria kom ner från lägeheten. Dock var hon en SUPERPERSON och ursäktade sin försening genom att bjuda på frukost! Blåbärspannkakor och kaffe blev bara fint det!

Var en sväng och kollade på Vänner-byggnaden, gick lite i The Village, letade väskor, promenerade runt Union Square, gick på toa 10000 gånger (jag iallafall, för mycket kaffe!!) samt käkade lunch. Helbra dag trots att jag har mått apa hela dagen!

Vete fasen vad det är, men skulle gärna må mycket bättre.

Imorrn är barnen lediga från skolan så misstänker 10 timmars jobb i ett sträck. Ugh. Hall of Science? Distraheeeriing!

Ska försöka lägga mig tidigt idag, börjar 8 imorrn men vill gärna sova mer än 8 timmar, det behövs.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0