You are everything I want..

..cuz you are everything I'm not. Taking Back Sunday - MakeDamnSure

Hösten är här! Det hände på ett par timmar bara!!!! Igår morse var det shorts och tee-väder, men på eftermiddagen när jag hämtade J från skolan sjöng temperaturen dramatiskt och när jag drog med Cecilie på LCC-möte i Manhattan på kvällen var det cirka 16C° ute! Sjukt kallt! 

Idag, Fredag, fick jag sovmorgon. En rejäl sovmorgon! Behöver hämta E från hennes skola först efter 4:30! Så chill morgon liksom, sov till 10:30 men vaknade då och då av iPoden. Hehe.. Spelar ett spel som heter Words With Friends (som Alfapet) mot Nick Martin, en av gitarristerna från bandet D.R.U.G.S! Har lovat att köpa en öl åt honom nästa gång han är i NYC vare sig jag vinner eller inte. Han har accepterat detta. Awesome.

Jobbar kväll idag så det är väl mindre kul. Men man sparar pengar på det sättet - kan inte spendera nått på ex. kläder eller alkohol om man sitter hemma och barnvaktar! Splendid.

Skriver fortfarande på mitt feta inlägg som kommer upp snart, en person har visat intresse för detta så.. it's coming. Soonish.


LCC-mötet igår var helt ok - definitivt rekord i antal au-pairer på plats! Ett par nya, ett par man inte ville träffa egentligen och LCC'n bjussa på kaffe. Fett nice.

Nu ska jag dammsuga lite, fixa smink, äta nått och sen blire promenad med Jenni innan jag hämtar barna!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0