You Wont Be Leaving My Arms Ever, I Promise You That..

even if you want me to let go honey
even if you say the things that make me want to lose you.

Text från Chiodos låt Lexington (Joey Pea-Pot With A Monkey Face).


Ska ta helgen och senaste dagarna lite kort, mer respons på bloggen betyder mer text, jag försöker ju iallafall..

Söndag träffade jag Frida utanför vårt hotell (i Queens.. haahaa..) runt 3, hängde där ett tag och snackade en massa, drog vidare till Manhattan, käkade, hängde på Starbucks och spenderade resten av kvällen tills typ 1 på morgonen på en pub. Var karaoke där men jag tror jag tappade min karaoke-glöd när jag lämnade England. Karaoke varje Torsdag var fan så kul men nu går det inte..

Men ja, var tillbaka på hotellet 2, sov av och till fram tills 11, checkade ut 12 och tog t-banan till Manhattan igen. Starbucks, ett par pizza slices och sedan hem till Queens där ingen mat väntade. Gjorde inget, värdfamiljen kom hem och vi beställde kinamat - mumma!

Idag, Tisdag, hade barnen sin första skoldag för terminen! Äntligen!! Mindre jobb och mer chill från och med nu. Gilla.
Iallafall, började 7 imorse, käkade frukost med E och tog det lugnt eftersom vi skulle åka först vid 8:30. J och min värdmamma for in tidigare eftersom J's skola började 8:15 som vanligt. Jag och E var på Manhattan vid 9:40 och jag släppte av henne utanför skolan utan problem. Fattar inte att de var så exalterade över att få gå till skolan igen!!

Var hemma i Queens strax innan 11, käkade kinamat-leftovers till lunch, städade lite och sen vare bara att hämta upp barna från skolan igen. Jobbade till 7 och sen time off.

Det ända negativa med dessa sköna arbetsdagar är att jag slutar 7 på kvällen och måste vara hemma igen vid 10. Hinner ingenstans!! Tre timmar är nada, särskilt när alla man kan umgås med bor i Manhattan... Yay.

Soo yea. Blev längre än jag trodde här men whatever, njut bah! Ska sova och döda myggor nu. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0