"Cleanin' out my cloooset"

Shamelessly cleaning. Så ni vet det.

Jag har två nätter kvar i 'mitt' rum innan den nya au-pairen kommer och ska sova här. Skuuuumt!
Så idag när jag slutade jobba började jag städa. Fast jag hann inte städa. Visade sig att jag hade 4 kassar med SKRÄP och en påse med papper och kartonger. Eh. Tomt och fint blev det ju här inne men dammet flänger runt som en jävla idiot. Atchoo.

Det enda jag har kvar att packa och städa undan är datorn och mina kläder. Sen ska påsen med tomflaskor bort. Och den med papper. Och den med skräp. Och den med kläder. Eh. ja.

Upp 6:20 imorrn dårå. JAG FICK SOVMORGON! Barnens första dag tillbaka i skolan och min sista dag på jobbet! Officiellt. De vill helst att jag "hjälper till och släpper av barnen på skolan på Onsdag". Se på faan. Så jag ska göra er tjänster när jag inte fått några själv? Nejni. Ska försöka undvika detta som pesten!

Såhär kan det se ut när jag röjer förresten:


Ser väl nystädat ut, eller? Ser bätter ut nu då det är tomt på sängen och inget kvar på golvet.


Kollar på lite skumma grejer just nu förresten, ett TV-program som heter "Oddities" och som är en faktiskt butik här i NYC!



HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0