Dark Blue - Jack's Mannequin

Jag har inte skrivit om semestern i Kalifornien än och jag vet inte om jag kommer orka heller.

Så jag dedikerar detta inlägg till RESAN I BILDER inlägget. Fast jag låter rubriken vara som den är.

Bilder från 1'a dagen i San Francisco är redan uppe jue, så fortsätter där jag lämnade av och lägger upp en hög bilder tills jag måste sova!

Dag 2 - San Francisco


Frulle på Starbucks                                                  Snygg teater. Yeap.


Cable car!


Brant som faan!


Alcatraz


Busk-mannen i Fishermans Wharf! Filip & Fredrik hälsade på honom i typ Hundra Höjdare eller så.


Wharfing


Picture Machine - vi blev ju tatuerade


Så där var bilder från 2'a dagen i San Fran, nu håller min hjärna på att rinna ut genom mina öron så tänkte sova. Mera mera bilder ligger uppe på facebook men vete fasen om andra än mina fb-vänner kan se dem. Idgaf, trött.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0