Släpper av och öppnar..

Paket. Lådor. Whatever. Vi kommer till det.
Tänkte skriva om min häääärliga dag. Lite ironi, lite truthfulness.
Vaknade imorse vid 8:30, packade ut mig ur mitt rum helt, duschade och käkade frulle. Mitt i kaffekoppen så kommer vin värdpappa hem med den nya au-pairen, Isatu. Hon går in för en kram och jag blir lite halvskrämd (kanske) så jag sträcker fram handen som en annan man och skakar hennes iskalla hand (minusgrader ute, tro det eller ej!). Då var den biten över.
Medans hon packade upp så satt jag med datorn och datorade lite. Allt för Cali-resan är helklart! Så skönt! På Tiiisdag så då jävlar! Ska överatta på Newark med Lisa. Blir fint det. Ska bli kul att se hur fullpackad och tung hennes resväska är, sist jag hörde så vägde den 45-46kg eller nått sånt. Hehe.
Meeen ja, efter mitt fina handslag så släppte de av mig på postkontoret och jag fick skicka iväg mitt paket med sånt som inte ville med i resväskan. 9kg vägde det och kostade $82 att skicka. OUCH! Hur fasen kan det kosta mer än när jag skickade min stora feta gitarr?
Aja. Gick och köpte en kaffe efter det och fick sedan för mig att jag skulle gå och få en manikyr. Så då gjorde jag det. $10 och 3 timmar senare hade jag pajjat lite av lacken på typ hälften av naglarna. Sånthär passar tydligen inte min personlighet, självdestruktiva naglar!
Efter deeeet så promenerade jag hem och hittade ett paket utanför dörren - min nya mobil hade anläääääänt!!
Så sedan dess har jag varit i mobil-världen och försökt fixa till med min nya leksak. Kom ju tankad med $35 och det lär väl vara slut snart.. Ingen aning om hur mycket det kostar att Facebook'a och Foursquare'a. Heh.
J håller på att introducera Isatu till alla hans spel och legobitar just nu. Räääätt så underhållande då hon är rätt så trött och J helhyper! Hehehehe.
Lunch med Cecilie imorrn och kanske att jag följer med och hämtar upp ungarna från skolan en sista gång sådära. Kanske. De har ju karate och allt sånt tjoffs.
Paket. Lådor. Whatever. Vi kommer till det.

Tänkte skriva om min häääärliga dag. Lite ironi, lite sanning.

Vaknade imorse vid 8:30, packade ut mig ur mitt rum helt, duschade och käkade frulle. Mitt i kaffekoppen så kommer vin värdpappa hem med den nya au-pairen, Isatu. Hon går in för en kram och jag blir lite halvskrämd (kanske) så jag sträcker fram handen som en annan man och skakar hennes iskalla hand (minusgrader ute, tro det eller ej!). Då var den biten över.

Medans hon packade upp så satt jag med datorn och datorade lite. Allt för Cali-resan är helklart! Så skönt! På Tiiisdag så då jävlar! Ska överatta på Newark med Lisa. Blir fint det. Ska bli kul att se hur fullpackad och tung hennes resväska är, sist jag hörde så vägde den 45-46kg eller nått sånt. Hehe.
Meeen ja, efter mitt fina handslag så släppte de av mig på postkontoret och jag fick skicka iväg mitt paket med sånt som inte ville med i resväskan. 9kg vägde det och kostade $82 att skicka. OUCH! Hur fasen kan det kosta mer än när jag skickade min stora feta gitarr?
Aja. Gick och köpte en kaffe efter det och fick sedan för mig att jag skulle gå och få en manikyr. Så då gjorde jag det. $10 och 3 timmar senare hade jag pajjat lite av lacken på typ hälften av naglarna. Sånthär passar tydligen inte min personlighet, självdestruktiva naglar!
Efter deeeet så promenerade jag hem och hittade ett paket utanför dörren - min nya mobil hade anläääääänt!!
Så sedan dess har jag varit i mobil-världen och försökt fixa till med min nya leksak. Kom ju tankad med $35 och det lär väl vara slut snart.. Ingen aning om hur mycket det kostar att Facebook'a och Foursquare'a. Heh.
J håller på att introducera Isatu till alla hans spel och legobitar just nu. Räääätt så underhållande då hon är rätt så trött och J helhyper! Hehehehe.
Lunch med Cecilie imorrn och kanske att jag följer med och hämtar upp ungarna från skolan en sista gång sådära. Kanske. De har ju karate och allt sånt tjoffs.

Min nyvunna leksak!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0