..and death spoketh to us

Eller ja, riktigt så illa var det väl inte!
Och inte var det någon som pratade heller..

Värdfamiljen från USA har INTE ringt mig.
Jo, jag HAR ringt CC och sagt att jag gärna vill prata med dem men det verkar inte vara några tomtar i verkstan där borta.

Har bestämt mig för att om det inte blir denna familj, och om det tar mer än 2 veckor innan jag får en ny matchning efter att denna familj sagt nej, så kommer det bli England!

Den Brittiska familjen jag snackat med är überskön! Pratar dagligen med mamman i familjen via facebook och får hela tiden höra att barnen såå gärna vill ha dit mig!
Det är då familjen från Crowbourough med 3 barn i åldrarna 7(kille) samt 2 tjejer som är 11 och 14.

Ååh, är så less på CC, USA och allt som har med väntan att göra!

Om någon kommer på något sätt att uppmuntra mig är jag mer än öppen för förslag!   ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Räcker inte dina timmar på dagis till att söka till SI? :)

2009-10-15 @ 23:28:35
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Lintu

CC verkar lite smått.. Inte sköta vad de ska..? De tyckte att jag skulle vara med där också, ringde och gnällde när jag hade presentöppning på studentbjudningen och grejer också. Det sög :D.

2009-10-17 @ 12:39:54
URL: http://lintu.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0