Amerika då?

Jag är klar med alla ansöknigar och intervjuer som behövs för att matchningarna ska komma igång med hos Cultural Care!
För er som inte hängt med så kan jag berätta att jag, när jag är klar med mitt år här i England, har sökt som au-pair till USA. Detta var trots allt mitt mål från början och jag hamnade i England eftersom det verkade i stort sett hopplöst att få tag på en familj i USA.
br>
Detta sa de på CC var p.g.a mina tatueringar men efter att ha prata med ett gäng andra tatuerade au-pairer insåg jag att detta inte var problemet.
Nu har jag, till dagens datum, 9 månaders med erfarenhet av barn och jag hoppas verkligen att detta kommer snabba på matchningsprocessen!
Ska mailja CC nu också. Ska be dem sätta mitt avresedatum tidigare än jag tänkt!

Trivs inte så bra med min värdfamilj här just nu och min värdmamma säger hela tiden att hon "är så pank och inte kan ha kvar dig".
Dessutom gick värmepannan sönder igår. Huset är kallt och man kan inte duscha utan att bada isvak i badkaret.

Kommer kosta att byta den och känner på mig att Paris kommer påpeka ännu en gång att "nej, vi kanske inte kan ha kvar dig".
Lika bra att åka nånstans där man känner sig önskad och där barnen inte är ständigt snäsiga och elaka.
Jag har verkligen gjort mitt bästa för att bli kompis med Max, men han verkar inte vilja vara med på det planet.

Igår fick jag kommentarerna "your hat is REALLY ugly" samt "you'd be the best au-pair if you bought me this game. If you don't I'm gonna hate you".

Vad är det reklamen säger? Livet har sina goda stunder.

Känn ironin.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Spara uppgifterna?

E-mail: (publiceras inte)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0